ناظر و مجری ذیصلاح نظام مهندسی

مهندس ناظر و مجری ذیصلاح رسمی نظام مهندسی

ناظر و مجری ذیصلاح نظام مهندسی

مهندس ناظر و مجری ذیصلاح رسمی نظام مهندسی

ناظر و مجری ذیصلاح نظام مهندسی
صفحه اصلی سایت
تماس با مدیریت
تماس با مدیریت

تجمع معترضان در پی گردهمایی‌های قبلی مهندسانی که خواستار اجرای قانون استفاده از مجری ذی‌صلاح در ساخت و ساز شهری اند، صورت گرفت

به گزارش خبرنگار اسکان‌نیوز صبح روز سه‌شنبه 24 شهریورماه جمعی از مهندسان ساختمان روبروی ساختمان شهرداری تهران تجمع کردند.

این تجمع در پی گردهمایی‌های قبلی مهندسانی که خواستار اجرای قانون استفاده از مجری ذی‌صلاح در ساخت و ساز شهری اند، صورت گرفت.



یکی از معترضان به خبرنگار اسکان‌نیوز گفت: ما دو ماه قبل هم جلوی ساختمان شهرداری جمع شده‌ بودیم زیرا شهرداری به قانون مجری ذی‌صلاح تمکین نمی‌کند و حتی نام مجری را از پروانه‌های ساختمانی حذف کرده است.

وی ادامه داد: در رابطه با بحث الزامی شدن استفاده از مجری ذی‌صلاح تجمعات زیادی را جلوی سازمان نظام مهندسی، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران ترتیب داده ایم، وزیر راه و شهرسازی حدود سه ماه قبل در ابلاغیه‌ای بر استفاده از مجری دارای صلاحیت تأکید کرده بود ولی شهرداری زیر بار این قانون نمی‌رود به همین سبب هم چند هفته پیش مظاهریان معاون وزیر به شخص قالیباف نامه نوشت و استفاده از مجری ذی‌صلاح در تمام مراحل ساخت را به وی یادآوری کرد.

این معترض هدف خود و هم‌صنفانش از این تجمع را ملاقات با چمران و قالیباف و گفتگو با آن‌ها در رابطه با این مسئله عنوان کرد.

گفتنی است چندی پیش حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با ارسال دو نامه
به هوشنگ خندان‌دل معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهداری‌ها و همچنین محمدباقر قالیباف شهردار تهران با یادآوری ماده ۴ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۷۴ با هدف صرفه‌جویی در منابع‌ملی از جمله مصرف انرژی و کاهش حوادث ساختمانی، خواستار الزام شهرداری‌ها و سایر مراجع صدور پروانه به درج نام و مشخصات مجری در پروانه صدور ساختمان و قراردادها شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی